Torby papierowe - Torby reklamowe papierowe i foliowe

TORBY REKLAMOWE
torby
TORBY REKLAMOWE
TORBY REKLAMOWE
Przejdź do treści
Torby papierowe z nadrukiem - Warszawa

Torby papierowe z ekologicznego i wytrzymałego papieru kraft.
Uchwyt z papieru skręcanego,
z nadrukiem według wzoru ustalonego z klientem.
Torba papierowa jest już od dłuższego czasu bardzo ważnym elementem opakowania.
Coraz częściej zastępuje torbę foliową i wypiera ją z rynku.
Torby, które mamy w ofercie posiadają uchwyty z papieru skręcanego i są torbami służącymi głównie jako nośniki reklamy.
Możemy wykonać na nich według życzenia klienta nadruki reklamowe z logo firmy, wyrobu lub innego typu oznakowanie.
Papier kraft dzięki dłuższym włóknom i specjalnej technologii wytwarzania cechuje się dużo większą wytrzymałością i odpornością na rozrywanie od zwykłego papieru.
Dzięki tym właściwościom znalazł zastosowanie w produkcji opakowań, między innymi bardzo dobrze sprawdza się przy wytwarzaniu toreb.
Teraz gdy torby foliowe przestają być modne ze względu na ekologię, torby papierowe zajmują ich miejsce.
Stanowią doskonałą alternatywę dla różnego rodzaju opakowań, szczególnie torby z papieru ekologicznego.
Proponujemy torby papierowe z nadrukiem dla nakładów nawet od jednego kartonu. Dla niektórych typów i rozmiarów nawet mniejsze ilości.
W niektórych rozmiarach występują również torby kolorowe wykonane z papieru brązowego z nadrukowaną aplą.
Dlaczego właśnie torby papierowe z nadrukiem są obecnie modne i mają większe wzięcie wśród klientów?
Odpowiedź wydaje się być bardzo prosta i każdy może sobie jej udzielić rozglądając się dookoła, obserwując co się mówi i pisze w mediach masowego przekazu.
W dzisiejszych czasach gdy tak wielką uwagę zwraca się na ochronę środowiska, w dużej mierze na elementy plastikowe, które pozostają dłużej w przyrodzie zanim ulegną rozkładowi.
Torby wykonane z papieru są po prostu lepszą alternatywą o toreb foliowych i właśnie wykorzystanie ich jako nośników reklamy poprzez wykonanie nadruku jest bardziej przyjazne środowisku.
Torby takie będą wdzięcznie prezentować logo firmy lub oznakowanie produktu, podwyższając prestiż na tle innych marek.
Torby papierowe z nadrukiem reklamowym to doskonały wybór, dzięki nim firma będzie lepiej postrzegana wśród odbiorców, wybierając tą formę opakowania sprzyjamy ochronie środowiska.
Co bardziej wrażliwi mogą spać spokojnie, nie będą im ekolodzy grozić palcem we śnie.
Spróbujcie tego typu reklamy, niezależnie od tego w jakiej branży działacie, jeżeli ktoś tu zajrzał to znaczy, że poszukuje toreb.
Nie ma co zwlekać, taka reklama jest bardzo skuteczna i wyjątkowo praktyczna.
Jako nośnik reklamy i opakowanie wielokrotnego użytku, sprawdzają się znakomicie.
Wyobraźcie sobie, że cała Warszawa, ba nie tylko Warszawa, ale i cała Polska nosi Wasze torby.

Brązowy
Brązowy
prążek
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Pomarań-
czowy
Ciemno
zielony
Jasno
zielony
Żółty
Rozmiar w cm
Ilość w kartonie
18x8x22,5
250 szt.
24x10x32
250 szt.
30,5x17x34
100 szt.
40x18x39
100 szt.
50x18x39
100 szt.
34x20x33
100 szt.
25x11x32
200 szt.
18x8x34
300 szt.
31x12x41
150 szt.
54x15x46
160 szt.
Druk sitodrukiem bezpośrednio na gotowej torbie co uniezależnia nas od nakładu.
Dzięki temu wychodzimy na przeciw tym, którzy nie potrzebują nakładów opiewających na kilka lub kilkanaście tysięcy sztuk.
Nadruki mogą być umiejscowione z dwóch stron torby jednak z pewnymi ograniczeniami, wynikającymi z zastosowanej technologii.
Przede wszyskim muszą być spełnione warunki dotyczące:
- pola zadruku:
     *nie drukujemy na całej powierzchni torby,
- rozmieszczenia nadruku:
     *nadruk musi być umieszczony poniżej wklejonych uszu tj. ok 8 cm od górnej krawedzi torby,
     *nadruk nie może być na brzegu torby, bezpieczna odległość to conajmniej 1 cm od brzegu,
     *należy unikać umieszczania nadruku, szczególnie apli w miejscach zgrubień (dodatkowej warstwy papieru) powstających przy złożeniu torby,
     *nadruk z drugiej strony tylko powyżej złożonego dna torby,
- pasowania kolorów:
     *na każdej torbie przy nadruku kolory mogą ulegać delikatnemu przesunięciu od planowanego umieszczenia. Przez co stykające się lub mające niewielki prześwit tła pomiędzy sobą kolory nie będą wydrukowane identycznie wzglendem siebie co będzie widoczne jako brak pasowania.

Torby reklamowe
Opublikowany przez - 23/10/2020
Torby papierowe
Dlaczego torby papierowe
Opublikowany przez - 21/9/2020
Porównujemy torby papierowe i torby foliowe.
Jaka torba papierowa za foliową
Opublikowany przez - 31/8/2020
Wróć do spisu treści